Bizonyságok

Már megismerkedésünk előtt, mióta először jártunk az Úr Rétjén, azóta álmodoztunk arról, hogy ha egyszer házasodunk, akkor az itt fog történni. Aztán mikor megismerkedtünk, végre közösen valósíthattuk meg álmunkat. Mindig is volt valami különleges atmoszférája ennek a helynek, Isten kézzelfogható jelenléte és áldása érezhető. Nem hiába az „Úr Rétje”.

Az esküvő napja is csodálatos volt. Maga az egyházi szertartás máshol történt, úgyhogy a vendégekkel együtt érkeztünk meg egy augusztus végi délután a fotózásra és a vacsorára. A lemenő nap fényében gyönyörű képeket csináltunk, aztán kezdődött a svédasztalos vacsora, mely remek hangulatban és nagyszerű társaságban lett elfogyasztva. A dekoráció gyönyörű volt, a személyzet is nagyon jól szervezett, és volt bőven finom étel és ital. A tortát a környéki díjnyertes cukrászdából ingyen kiszállították. A helyben levő szálláslehetőség is rendkívül praktikusnak bizonyult.

Azóta több esküvőn is részt vettünk már ezen a helyen, és bátran állítjuk, hogy a hely hangulata messze meghaladja bármely más helyszín hangulatát – életünk legkülönlegesebb esküvői mind az Úr Rétjén történtek – a lehetőségeknek csak az álmaid szabnak határt!

Kovács Tamás & Angéla

Az sosem volt kérdés számunkra, hogy hol szeretnénk tartani az esküvőnket!

Célunk az volt, hogy minden egyes rokonunk és barátunk remekül érezze magát. Hogy ez a nap ne csak számunkra, de számunkra is gyönyörű és felejthetetlen legyen.

A borongós március ellenére gyönyörű napos és meleg időnk volt, így lehetőségünk nyílt feldíszíteni a bevezető utat szegélyező, számtalan kis fát, szép fehér szalagokkal. Eszméletlen jól mutatott azon a hosszú egyenes úton a számtalan lobogó, fehér szalag!

A meghitt természeti környezet, a domboldalak, a fölöttünk elterülő kisváros, a templomtorony, az apró piros háztetők, mindenkit ámulatba ejtett szépségével és nyugodtságával. Ezt már csak tetézte a főépület szolid modernitása. (egy alig 10 éves épület, ami nem említhető egy lapon az általunk hátborzongatónak talált 20-40 éves „kocka-szoci” közösségi házak nagytermének fapados hangulatával, vagy egy füstös étterem „kocsma hangulatával”)

A fénysorokkal kivilágított épület, a pompába öltözött nagyterem, a finomabbnál finomabb illatok, a kiszolgáló személyzet kedvessége megadta az alaphangot az ünnepléshez.

A helybeli elrendezés és lehetőségek gazdagságának csak fantáziánk szabhat határt. Sercegő grillsátor a szabadban, svéd asztal, kültéri színpad a tóparton, fák alatti hangulatvilágítás, tűzijáték, úszómécsesek a tavon, tortavágás a kis szigeten… mind-mind tőlünk függnek.

Ujlaki Marci & Márti

Az esküvő szervezése az első közös feladat egy fiatal jegyespár számára. Kiválasztani az időpontot, megválasztani a helyszínt, összeírni a vendégeket, megszervezni a vacsorát, díszítést, zenét és sok sok apróságot, ami időközben felmerül :) . Dicsőség az Istennek, hogy sok esküvőn vehettünk részt vendégként és akkor fogalmazódott meg bennünk, hogy egy különleges helyen, szabadtéren, tópart mellet, naplementében, a négy fal kizárásával rendezzük meg az életünk egyik legfontosabb eseményét. Megnéztük a helyszínt és rögtön beleszerettünk. Nagyon segítőkészen és kedvesen fogadtak az Ellel Ministries munkatársai, akik segítették megvalósítani az álmainkat. Köszönjük a lehetőséget és munkájukat ez úton is :)

A táj magáért beszél mivel csodálatos… hatalmas zöld fenyőerdő, zöldellő mező, szép tó, friss levegő, égszínkék ég, jó idő. Na jó 2008. augusztus 09-e kicsit borúsan indult, de így sem változtat semmit azon a tényen hogy csodálatos volt.

Ajánljuk minden érdeklődő számára az ÚR Rétjét és kívánjuk Istenünk Gazdag Áldását a jegyesség és az esküvő szervezésének időszakára!